Trabzon Polis Evi

Fax : 0462 334 46 29

Adres: Yalı Mahallesi Yunus Emre Caddesi No:19 Pelitli Beldesi/ TRABZON

Resmi Sitesi: Trabzon Emniyet Müdürlüğü

Trabzon-Polis-Evi Trabzon-Polis-Evi-2 Trabzon-Polis-Evi-Bahçe Trabzon-Polis-Evi-Dinlenme-Salonu Trabzon-Polis-Evi-Düğün-Salonu Trabzon-Polis-Evi-Lokal Trabzon-Polis-Evi-Oda Trabzon-Polis-Evi-Oda-2 Trabzon-Polis-Evi-Otopark Trabzon-Polis-Evi-Oyun-Salonu Trabzon-Polis-Evi-Oyun-Salonu-2 Trabzon-Polis-Evi-Oyun-Salonu-3 Trabzon-Polis-Evi-Restoran Trabzon-Polis-Evi-Futbol-Sahası

Trabzon Polis Evi Fiyatları – 2019

ODA TİPİ TEŞKİLAT MENSUBU KAMU PERSONELİ ONAYLI MİSAFİR/İPA ÜYELERİ
2 veya daha fazla yataklı odada tek yatak 24,00 TL 30,00 TL 48,00 TL
Aile Odası (Çift Kişilik Yatak+  1 tek yatak ) 60,00 TL 75,00 TL 120,00 TL
Suit Oda (Çift Kişilik  Yatak +  salon) 72,00 TL 90,00 TL 144,00 TL
İlave Yatak 11.50 TL 14.50 TL  22.50 TL

En güncel ve doğru fiyat bilgisi için Trabzon Polis Evini aramalısınız.

Trabzon Polis Evi; Trabzon-Rize Karayolu’nun biraz üzerinde Havaalanı mevkiinde Pelitli beldesi polis okulu arkasında bulunmaktadır.

Trabzon Polis Evi‘ ne şehir merkezinden ulaşım dolmuş taksiler ile rahatlıkla sağlanabildiği gibi belediye otobüsleri ile de sağlanabilmektedir. Trabzon Havalimanından taksi ile veya yürüyerek 15 dakikada ulaşılabilmektedir.

Trabzon Polis Evi teşkilat mensuplarımızın düğün, nişan gibi özel günlerini kutlayabilecekleri düğün salonu mevcuttur.

Trabzon Polis Evi Hizmetleri

• Futbol Sahası
  • Çocuk Parkı
  • Otopark

Trabzon Polis Evi (Akçaabat Polis Evi, Araklı Polis Evi, Arsin Polis Evi, Beşikdüzü Polis Evi, Çarşıbaşı Polis Evi, Çaykara Polis Evi, Dernekpazarı Polis Evi, Düzköy Polis Evi, Hayrat Polis Evi, Köprübaşı Polis Evi, Maçka Polis Evi, Of Polis Evi, Ortahisar Polis Evi, Sürmene Polis Evi, Şalpazarı Polis Evi, Tonya Polis Evi, Vakfıkebir Polis Evi, Yomra Polis Evi)

Trabzon Polis Evi Nerede?

7 Yorum var
Hepsini Göster En Faydalı En Yüksek Puan En Düşük Puan Yorum yaz
  1. Cevapla
    FATİH MEHMET GÖKÇEN 20 Ocak 2016 saat 12:02

TEŞEKKÜRLER TRABZON POLİS EVİ; TOKAT’TAN TRABZON OF’A OĞLUMUZUN SÖZ KESMESİNE GİTMEK İSTEDİĞİMİZDE BİR GECELİĞİNE MİSAFİR OLDUK VE KONAKLADIK EVİMİZ GİBİ YEDİK İÇTİK YATTIK VE MEMNUN BİR ŞEKİLDE AYRILDIK. BÜTÜN GÖREVLİ VE İLGİLİLERE AYRI AYRI TEŞEKKÜRLERİMİZİ SUNARIM. SELAM VE MUHABBETLERİMLE 17- 01-2016

2. netten arastirdim akcaabat ilcesinde olup olmadigini bilmiyorum bilgi verirmisiniz tskler

3. Hayatımda gördüğüm ennn berbat kahvaltısı olan polis evi ekmek diyoruz gözümüzün önünde varken yok diyorlar yumurta 2 tane var biz 4 kişiyiz başka varmı diyoruz görevliye gelip 2 yumurtanın birini alıp kendi tabağına koyuyor yok başka diyor yanımızda hamile arkadaşımız var başka sıcak bişi varmı diyoruz adama çay var diyor yazık çok yazık eşim emniyet personeli olduğu için ilk tercihimizi kurumdan yana kullanıyoruz ama burada hizmet veren kişiler suratsız aksi olduğu için bin pişman oluyoruz emniyet personelini böyle adamlara ezdiriyor ve çok üzülüyorum

4. Ben ve ailemle birlikte izmir ili selcuk ilcesinden dogu karadenizi gezmek ve gormek amaçli yola ciktigimizda konaklayabilecegimiz yerlerden biri olan trabzon ilinde bulunan pelitli polis evine geldik resepsiyonda bulunan gorevlli sinan bey bizleri guleryuzle karsilayip polis evinde konaklamamiza cok yardimci oldu boyle kisilerin
    Diger polisevlerinde de olmasini emekli polis olarak temenni ederim.sinan bey size cok tesekurlerimi buradan iletmek istiyorum sagolun var olun cok tesekkurler Emekli polis memuru Ahmet GULEN

5. teşekkürler trabzon polis evi
    6günlük turumuzda konaklamak için trabzon polis evinde kaldık kaldığımız sürece bize sohbetlerini ve yardımlarını esirgemeyen iyi yürekli insanlara teşekkür ederim..?
    Ayrıca özellikle söylemek isterimki çay için teşekkürler..

6. Cevapla
    Süleyman ÖZERLER Emekli Başkomiser 2 Temmuz 2019 saat 15:45

Trabzon Polisevinde,19 ve 20 Haziran 2019 günleri için yer ayırttım.19 Haziran günü saat:1150 de Trabzon Polisevine ulaştım.Eşimle birlikte küçük valizlerimizle Resepsiyon geldik,görevli yoktu, Zannederim restaurantta görevli bir arkadaş resepsiyon görevlisini buldu,3-5 yıllık bir memurdu.kendisine yer ayırttığımı söyledim,kayıtlara bakmaya bile tenezzül etmeden saat :13.30 dan sonra odaya çıkabileceğimizi söyledi,kendisine tamam o zaman çıkalım sen kaydımızı yap dediğimde,kayıtta o zaman şimdi yapmıyorum dedi,nereli olduğunu sodum,Yozgat’lı olduğunu söyledi, o anda bu Polisevinde disiplin olmadığını anladım.Halbuki benim kaydımı yapsa,bizde yemeğimizi yedikten sonra temizlik saatı da biter ve odamıza çıkardık.Bende derhal rezarvasyonu iptal ettirip oradan ayrıldım.Polisevini burada çalışanlar kendi mülklerimi zannediyorlar diye düşünmemek elde değil.Bu işi severek yapanlara teslim etmek gerektiğini düşünüyorum.İlgili amirlerin konuya el atacağını umuyorum.

7. 4 günlük Trabzon tatili planladık, telefonla ulaştığım Trabzon polisevindeki resepsiyon görevlisi Osman bey rezervasyon konusunda çok yardımcı oldu, anlayışından ve samimiyetinden dolayı kendisine teşekkür ederim. Emniyete ait bütün sosyal tesislerde böyle arkadaşlara ihtiyaç var.

DEĞERLENDİRİN

TOPLAM PUANIN

Polis Evi
Logo
Enable registration in settings - general